Minulla on nykyisin ihan oikea työhuone! Kuusitoista neliötä omaa tilaa, jossa työt voi jättää kesken ja jatkaa seuraavalla kerralla siitä mihin jäi. Tästä olin haaveillut kauan ja nyt minulla se on :)

Vuosi 2011 oli ihanan toimelias näyttelyiden suhteen. Tänä vuonna tuskin samaan yllän, mutta laatu korvaa määrän(?). Kesäkuussa aukeaa yksityisnäyttelyni Tampereella galleria Kapriisissa. Sinne tulee kaupunkimaisemia otsikolla "Ruman kaunis". Olen myös jälleen mukana Koskiston taidekeskuksen kesänäyttelyssä Kouvolassa.

Lahden Taiteilijaseuran jäsenten kanssa puuhaaminen antaa paljon inspiraatiota. Elo-syyskuun vaihteessa rantautuu Lahteen maakunnan ArtHäme-taidetapahtuma ja sitä suunnitellaan jo kovaa kyytiä. Olen nyt Taiteilijaseuran hallituksen varsinainen jäsen ja harjoittelen vastuun ottamista :) Pian sitä tuleekin lisää kun minusta myöhemmin tänä vuonna tulee seuran uusi rahastonhoitaja.

 

Kelan kulma, 2011. Öljy kankaalle.